Thursday 20 January 2011

19 Decembrie.

Iti mai aduci aminte?Stii despre ce vorbesc,nu?Haide stiu ca stii,sau daca nu,iti aduc aminte.
Iti mai aduci aminte cand...
Ti-am facut promisiunea aia?Ai zis: iuuuu:"> abea astept...
Mi-e dor coaie sa te tin pana la 3-4 dimineata,sa-mi zici:Da' si ce crezi,ca stau pana la 5?:OLa voi a sa fie 2,la noi 3 :-S o sa mor.
Mai stii cand ti-am zis ca vroiam sa plec de acasa?Iar tu mi-ai spus ca: Na bine ca n'ai plecat,daca plecai,acuma nu ne-am sti.-Da ai avut dreptate.Si da,ma uit in arhiva noastra de cand ne-am cunoscut.
Ma,si mai stii atunci cand mi-ai dat poze?Fraaate,te-am intrebat daca pot salva cateva,si ghici ce,le-am salvat pe toate.Da,pe TOATE!
Da,si mai stii cand m-ai intrebat daca am incredere in tine?Da am avut,am si sper ca am sa mai am si pe viitor.
Mai tii minte cand m-ai intrebat de ce stau in Anglia?Da ma,si eu vreau la tine...
Tu chiar nu-ti poti imagina ce mi-ai facut?
M-ai dat peste cap,nu stiu ce sa zic...
M-am saturat sa scriu ceea ce simt pe...cacatul asta de blog.Vreau sa te am sa te simt si sa te sarut:\.
Frate si,atunci cand ti-am zis ca te iubesc,si chiar am simtit ce am zis sa stii,nu mint.
Da ,ma..
(doare...)
Apropo,esti un hotz?!Pentru ca mi-ai downloadat inima ilegal...
Szeretlek.

No comments:

Post a Comment