Sunday 16 January 2011

Cum am reusit sa-mi fac reputatia de cacat.

:) Da,ce zice titlul.
Excursie de cateva zile cu clasele mai mari.
In camera mea si a colegelor au venit niste fete si niste tipi.Eu dormeam ca eram super obosita,numai ca deodata mau trezit ei ca vorbeau prea tare.Fiind jumatate adormita si rupta de oboseala,ei imi tot puneau intrebari si raspundeam de pe pereti in timp ce ma gandeam la un pat mare,moale TOT numai al meu.
Ei ma tot intrebau: Ce muzica asculti? Ce bei deobicei?De la cat te imbeti?Ce melodii stii de la Metallica? Si multe alte chestii.
Eu fiind pe jumatate adormita dadeam raspunsuri exagerate gen nu ma imbat de la liqueur si bere cu scrum la un loc,i mean WTF?! Eu cand mergeam cu prietena mea cea mai buna mereu obisnuiam sa bem ce am scirs mainainte. Si ne faceam muci doar.Pana mea,dracu' stie ce intelegeam eu pe atunci.
Oricum,imediat dupa ce am adormit,s-a trezit una sa zica la toata lumea ce am facut noaptea precedenta cu un tip pe care il cunosteam.A2a zi imi venea sa-i dau in bot.
In fine in ziua aia eram privita de toti cu alti ochi =_=.M-am simtit naspa.Dar na a trecut multa vreme de atunci:D Sper ca lumea sa fi uitat.

No comments:

Post a Comment