Thursday 3 February 2011

Tu.

Am trecut peste toate .Depresie,si celelalte cacaturi.M-am gandit sa fac un post despre tine:D
dadada TU despre tine ^.^
Te iubesc pentru ca:
~ Stii cum sa mi vorbesti;
~ Ma intelegi;
~ Ma alinti mereu;
~ Ai sa ma astepti;
~ Pentru ca imi zambesti si stiu ca nu e un zambet fals;
~ Ma faci sa rad pana nu mai pot respira;
~ Pentru ca stii sa fii si bun si rau;
~ Esti foarte cute cand te superi;
~ Ai niste ochi uimitori ;
~ Devii gelos foarte repede,ceea ce imi place pentru ca arati ca iti pasa;
~ Pentru ca ma faci sa fiu EU cu tine,nu sa ma prefac;
~ Esti mai dulce decat Nutella din clatite;
~ De fiecare data cand ma uit la tine,zambesc ca o idioata in fata computerului;
~ Adaugi culori vii in viata mea alb negru;
~ Esti sincer si parintii tai stiu despre mine:D;
~ Pentru ca nu ma pot satura sa ma uit la tine;
~ Simt molii in stomac mereu;
~ Si tot timpul esti ocupat cu mintea mea;
~ Te iubesc pentru ca te iubesc.

No comments:

Post a Comment