Monday 29 November 2010

Are you gonna live your life,or what?!

Frate nu stiu cum sa incep.
Dar stau intinsa in pat cu o revista de moda in mana si ma gandeam...viata e prea scurta ca sa porti haine normale.Sfatul lui Joanna pentru voi este...esti liber sa fii diferit!
Dar de ce asa?
Pentru ca nu se putea altcumva.
Pentru ca defapt nu exista nu pot.(Haha ,te-am prins).
Pentru ca nu mai am baterie la telefon.
Pentru ca iubitul meu este enervant.
Pentru ca Satan ruleaza lumea.
Pentru ca viata e prea scurta frate si nu merita sa suferi dupa fiecare idiot care zice 'te iubesc' si nici macar nu simte asta.
Pentru ca poti mai bine de atat!
Pentru ca Joanna e cool:D.
Pentru ca otetul mereu trebuie sa fie de mere ♥
Pentru ca Dubstep-ul e Dubstep.
Pentru ca fara muzica nu traiesc.
Pentru ca imi place sa scriu pentru ca-uri.
Pentru ca in momentul de fata ma plictisesc,cred ca se observa.
Pentru ca primesc massuri din secunda in secunda.
Pentru ca oamenii din Rromania iti da in bot numai daca te uiti la ei.
Pentru ca ei vor sa fie shm3k3ry.
Pentru ca e iarna si mi-e frig.
Pentru ca am incheieri seci.
Pentru ca Joanna zice 'ne vedem mai tarziu'.

No comments:

Post a Comment