Monday 13 December 2010

About Me :)

Da,sunt Joanna stau in Anglia si am 15 ani.Nu iti recomand sa citesti,ca pun pariu ca nu a sa-ti placaNu sunt un exemplu bun pentru tine,beau fumez injur,manipulez lumea,pentru ca daca nu se face cum vreau eu ma enervez.Nu sunt o fata cuminte care vine de la scoala si isi face temele[Huh?! ce teme?!] si apoi se culca la ora 8:00 .Fac ce vreau si nimeni nu ma poate opri,sau controla.Nu cred in iubire,nu sunt o persoana draguta,spun 'multumesc' si 'te rog' rar,eventual cand vreau eu.Nu imi pasa de parerile oamenilor nici in ruptul capului,daca incerci sa-mi explici ceva,frate nu ma intereseaza lasa-ma in pace.Daca nu te-am intrebat pe tine,nu raspunzi.Asta ca sa evitam certurile.Ma aprind foarte repede cand cineva imi adauga prietenii,comenteaza la felul in care arat,sau ma copie.Nu comentezi atata timp cat eu nu am comentat la tine,cand am sa comentez eu la tine, s-o faci si tu,pana atunci shut ur mouth:)!
Yeah yeah,my room is a mess,always,a mess.Gasesti de toate la mine in camera de la ambalaje si sticle pana la haine aruncate pe jos ca deh,cine se deranjeaza sa si le puna inapoi?:)
Petrec noptile pana tarziu,a2a zi dorm la orele alea mai neimportante pentru mine.Am doua prietene care ma iubesc si le iubesc inapoi,o unguroaica si o romanca,Kinga si Dalia.
Nu-mi pierd tipmul cu ratati,sunt directa,nu ma forta sa fac ceva,ca de a dracu' nu am sa fac.Sunt foarte orgolioasa si egoista.Ce-i al meu,e al meu.Un singur lucru,ma respecti ,te respect.Nu iau viata in serios,petrec si nu regret nimic.Nu ma straduiesc sa fiu 'indeajuns de buna' ca sa ma placa lumea.Care ma agreeaza bine,care nu,poa' sa plece.Nu ma afecteaza deloc.Nu vreau sa fiu altcineva decat eu.Nu cedez usor.Fac misto din aproape orice.Sunt ateista.Detest partea masculina,toti vor un singur lucru,nu apreciaza ce au,vor mai mult de atat.Selfish assholes.:)I'm sick of players and all that shit.Boys are toys anywayz.De aia nici nu mai cred in iubire.Am crezut odata si mi-a fost deajuns.Nu-mi mai trebuie,si poate acum vii cu vorbele : Oooh,zici asta pentru ca ti-e frica sa nu fii ranita din nou! Ei pe dracu'!Nu mai vreau pur si simplu.Mi-e sila de baieti.You can even call me a heartless bitch,I don't f***ing care.Sunt satula de relatii siropoase,simt ca-mi vine sa vomit.In momentul in care te are se obisnuieste cu tine, si uita sa fie baiat, si devine pe zi ce trece mai porc.Aici depinde de fiecare fata, si de cat de mult ii plac animalele.
'Barfe' este un subiect expirat deja,nici nu ma intereseaza.Cu tarfele v-ati obisnuit deja.
Oricum,frate asta is eu.Daca vrei pe cineva perfect,go buy a Barbie.Dupa toatea astea sigur mama ta nu a sa-ti dea voie sa stai cu mine,si nici nu ai mai vrea sa ma cunosti.Deci in final,ce vrei?:)

1 comment:

  1. Asa si trebuie sa fii xD. Vechea Ioana ,mdap si nu te-ai schimbat ,astai foarte bine ! =D>

    ReplyDelete