Sunday 28 November 2010

Paul Radu Neag

Numele asta imi inspira...nimic.
In schimb,persoana care ii poarta numele imi inspira...stari nebanuite.Gen furie.Pentru ca el mereu este ocupat cu mintea lui iubi meu.Nu stiu cum naiba face,dar mor cand o vad pe ea suferind.El e un nimeni pentru mine,si nu stiu cum poate fi totul pentru ea,avand in vedere ca noi doua suntem aproape la fel,ca niste surori.
El imi inspira ura,stiu ca este un sentiment puternic,dar asta simt.
Ea mereu imi povesteste de el,si mereu ii zic: Mai fato,cum poti sa-l iubesti daca nici macar nu l-ai vazut in realitate? Ea raspunde uitandu-se in gol: Nu stiu...Felul..in care vorbeste cu mine...Iar pentru ca pe mine ma doare sa o vad asa,incerc sa o fac sa zambeasca macar,si ii zic: Eeeeh mai,daca l-as tunde chel,i-as pune ochelari,si aparat dentar,l-ai mai iubi? Si ea incepe sa rada...si ma face sa ma simt asa de bine,parca o parte din mine se renaste.M-am saturat sa o aud spunand: Mi-e dor de el,a intrat pe mess si nici nu ma bagat in seama.Daca ii pasa,o saluta,asa ca de ce trebuie ea sa sufere dupa un nimic care nici macar n-o baga in seama?! Doare frate.Ea e parte din mine,mereu a fost,si mereu va fi.Poate suna prea mult,dar asta simt.E uimitor de stupid cum niste cuvinte scrise pe mess,si cu o poza,pot face o persoana sa se indragosteasca.Poate ca nu i-am deschis ochii destul de larg incat sa-si dea seama cine e el,si defapt ce vrea de la ea,poate asa a fost sa fie,poate asta mi-a fost misiunea in legatura cu acel el.Poate a mai ramas sa isi deschida singura ochii,destul de larg incat sa isi dea seama ce incercam sa ii explic eu.Sper sa fie asa.
Si Paul Radu Neag,nu iti urasc infatisarea,iti urasc persoana,vedetismul si dorinta de a face fetele sa se indragosteasca de tine,apoi l-e zici ca ai prietena.Toate rahaturile astea ard in tine,te urasc ca imi faci ingerul sa pice din cer,te urasc pentru ca o faci sa se indragosteasca de tine din ce in ce mai mult,te urasc pentru ca o faci sa uite de paradisul in care traieste.Radu,fara tine in viata ei ar fi mai bine.Acum cat sunt calma si am un moment in care as vrea sa fiu luata in seama de tine, TE ROG,pleaca acum...
Cu drag,cea care ti-ar da cu toporul in cap in fiecare zi,Joanna

No comments:

Post a Comment