Sunday 28 November 2010

Se pare ca...

Se pare ca am cam uitat de acest blog.
Se pare ca am uitat sa-mi beau cafeaua azi dimineata.
Se pare ca am uitat cine sunt.
Se pare ca mi-e dor de exu'.
Se pare ca vreau sa-mi imbrastisez my BFF at the moment.
Se pare ca prin minte acum imi trec o mie de lucruri si nu stiu pe care sa le scriu.
Se pare ca nu stiu ce sa-i scriu lui Breexi in scrisoare.
Se pare ca peste tot a nins,numai in Anglia nu.
Se pare ca vine Craciunul.
Se pare ca nu stiu cum sa ii multumesc mamei pentru tot ce a facut pentru mine.
Se pare ca mi-e dor de timpurile in care nu dormeam noptea deloc si a doua zi ma duceam cu Breexi la plimbare cu skate-ul.
Se pare ca m-am schimbat,nu mai sunt aceeasi pe care o stiai.
Se pare ca nu-mi mai pasa decat de cei carora le pasa de mine.
Se pare ca in orice directie ma uit trebuie sa fie ceva care sa-mi aduca minte de EL.
Se pare ca atunci cand esti indragostit,te doare.
Se pare ca mi-e dor de ceea ce am fost,dar nu as mai fi din nou.
Se pare ca viata poate fi usoara numai daca o faci tu insati usoara.
Se pare ca lucrurile grele se pot rezolva repede.
Se pare ca...asta sunt eu.

1 comment:

  1. Se pare ca nu te mai recunosc.
    Ce ai patit? Ce eveniment te-a schimbat?

    ReplyDelete