Friday 17 December 2010

Familie;pentru mine nu mai exista asa ceva.

Intr-o vineri,17/12/2O1O,Joannei i-a venit 'stralucita' idee de a scrie despre asa-numita 'familie'.Pus in ghilimele pentru ca..la mine a disparut chestia asta;demult.
Azi am avut o zi minunata;ultima zi de scoala,a si nins...am mancat dulciuri in toate orele.Profii ne-au dat.Azi am avut ore numai pana la 12.Dupa asta,prietenu' mi-a dat un cadou,ceea ce nu ma asteptam.(LOL).De la scoala am fost cu B.F.F. ,Kinga,la magazin sa cumpere maicasii un cadou de Craciun.Dupa asta,ne-am dus la ea.Am facut poze,m-am jucat cuporcusorii de guineea ce ii are,si ne-am uitat la un film,Pe la 6 am zis sa mai dau si eu pe acasa.
Acum incepe totul.:) Intru pe usa,deschide prietenul mamei mele,ma duc direct la buda ca ma pisam pe mine(PE ROMANESTE,CE DRACU'!)Imi fac treaba...ies...ma duc la mama o pup nustiu-ce,si ma asez pe canapea.Iar mama avand 'paranoia',iar a zis ca am fumat,si normal ca nu am fumat avand in vedere ca nu mai fumez de 3 luni,sau 4.Trebuie sa ma obisnuiesc cu cacaturile astea,ca intr-o seara ne duceam la cumparaturi,au trecut niste baieti pe langa noi,si i-am zis mamei ca ma intorc acasa,ca era mult prea frig;si ea face ca: OO! Te duci ca i-ai vazut p'aia?Is prietenii tai?! OMG FRATE! Calmeaza-te dracului,mi-era frig!:|
Oricum nu despre asta e postul asa; revenim la ziua de vineri.Dintr-o data,mi-a sarit ochii pe sticla de Jack Daniels.Bineinteles,am intrebat daca pot sa 'gust'.Si ea incepe cu: Da' nu crezi ca te-ai cam obisnuit?Si alte cacaturi.In fine,mi-a pus putin,apoi ma bag sa mananc,si m-am pus la TV in timp ce ea era la laptop.Normal ca nu am lasat pe canalu' care era,cu asa zise cantecele din '70 de Craciun.Am dat pe KISS TV,era Eminem Day,si doar nu ma dau in vant dar pana mea trebuie sa admit ca e un geniu.:) Ma si avea un videoclip mai dirty si mama iar incepe: Stii poate sunt eu de moda veche (in gandul meu : N-AI IDEE!!!),dar pe cand eram eu copil nu erau videoclipuri de astea cu tate si buci.Si eu normal ca am sarit cu gura,pentru ca mereu sunt rea,orgolioasa,si ma bag peste tot: Si ce daca! Asa is oamenii in ziua de azi,daca n-ai corp,nu faci nimic,dupa cum vezi! Si ea,iar a inceput ...frate si nu mai termina,ea tot vroia colinde,eu vroiam Eminem,iar prietenu' ei ca sa nu ne mai certam,a inchis televizou'.Ei,cacamas! Asta e motiv de cearta draga mama?!...simteam ca mor.Deci jur ca daca muream de fiecare data cand ma certam cu mama,muream de 8765460965 ori:).Si culmea ba,ca ea chestiile usoare,sau grele,nu le ia ca atare,le ia ca si cum ar fi fost ceva si mai greu decat e,si se ambaleaza asa aiurea pentru nimic,iar aoi,bineinteles,da vina pe mine,ca a intrat Satan in mine,si ca sunt impertinenta.WOW ma uimesc pe zi ce trece ma.O inteleg ca are probleme,normal,dar eu nu fac nimic altceva decat comunic;macar incerc,iar apoi sare ea cu gura ca sunt nustiu cum,si ca fumez si ca ma obisnuiesc cu bautura,ca am luat asta de la tata meu,ca iau numai lucrurile rele de la prieteni/familie,ca DEH! si tata asta,daca ii pot zice asa,cand eram mica nici el nu prea dadea pe acasa.Se trezea dimineata sa se duca la munca cand eu dormeam,si venea seara cand eu...dormeam.In weekend se odihnea ziua,iar noaptea se ducea la prietenul lui cel mai bun,la care a locuit nustiu cati ani pentru ca el destept fiind a fugit de acasa cand avea 14 ani,ca minte n'avea.S-au se ducea cu mama la party-uri.Oricum,incerca sa aduca bani in casa sa imi dea mie ceea ce el n-a avut.Ceea ce n-a avut a fost afectiune ,ba copil,ca erai cel mai ignorat din familie,ca parintii tai,draga tata,ii dadeau atentie numai lu' sor'ta si lu' frate'tu,nu tie.Si credca stii ce? Avea dreptate,am nevoie de ceea ce el a avut nevoie,de afectiune ma,nu de bani,nu vreau sa fiu rasfatata cu cacaturi,mie daca imi dai o ciocolata,sunt multumita,daca ma duci in oras sa ma plimb,sunt multumita,daca ma lasi libera,sa alerg pe iarba verde,sa ma bat cu zapada,sa-mi traiesc viata asa cum e,sa incerc lucruri si rele si bune,sunt multumita,asta vreau sa fac,nimic mai mult.Si eu as vrea ca mama mea sa stie ca eu cresc,nu mai am 10 ani,am 15,este o diferenta mare,incerc sa fiu independenta,VREAU sa fiu independenta.Ti-am promis ca invat mama,asta si fac,vreau sa ma duc la un colegiu,la o universitate,numai lasa-ma NAIBII SA FAC CE VREAU! Totul a sa fie bine atat pentru mine,cat si pentru tine,pentru ca esti mama mea si apreciez ce faci,si asta ai sa fii si tu multumita de mine candva.
~ Tot ce am nevoie sunt niste prieteni,o FAMILIE care sa ma iubeasca asa cum sunt,si mama asta sa nu se mai aprinda asa repede,sa ma inteleaga si pe mine ca sunt adolescenta,naiba sa ma ia!
Si postul asta ca sa aiba sens,ca nu cred ca intelegi o boaba din ce am zis,parintii sunt in proces de divort,tatal meu este plecat in Cipru,nu a trimis bani de doua luni,nu a raspuns la telefon,mama era disperata,eu eram depresiva,intr-un sfarsit m-a sunat,cu scuze tampite,luate de pe pereti. SURPRIZA!Vesea cea mai minunata este ca,se intoarce in Romania,din probleme de sanatate,fie ca e adevarat sau nu,chiar daca eu cred ca motivul este singuratatea,si acolo nu a sa mai aiba posibilitatea sa trimita nici macar un banut.:)Ca DEEEH! Romania e Romania,nu poti sa faci nici-un cacat pe'acolo.Asa ca,separata de bunici,stand in acelasi apartament cu o mama putin nebuna din cauza ca e afectata de trecutul ce l-a trait,si cu prietenul ei,care nu vreau sa comentez nimic despre el,din motive personale,eu traiesc o viata chiar 'minunata' stii,chiar e 'perfecta',ma simt extrem de bine.Defapt stii ce?NU!Simt ca innebunesc!
Daca vrei sa vedeti persoana care a scris acest post,o puteti vizita la spitalul de nebuni!
Va urez o seara de Decembrie,minunata!:)
P.S.: Vreau sa mentionez ca imi e dor enorm de bunici,si ca bunica chiar daca era si ea de moda veche,macar ma intelegea.Te iubesc,bunico,te iubesc,bunicule,chiar daca ai batut-o pe bunica atunci cand erai beat,adica in fiecare zi,te iubesc,chiar daca ii alungai de acasa si cei trei copii ai vostri dormeau pe scari,impreuna cu mama lor.Ii sculai noaptea din somn la ora 12,cand ei a doua zi aveau scoala,ii sculai si ii intrebai de tabla inmultirii,si aduti aminte,ca si ei te iubesc bunicule,indiferent ca ai facut ce ai facut,dar niciodata nu cred ca ai sa iti dai seama,ca bautura te-a afectat mult.Si bunico,te ador si iti multumesc ca mi-ai suportat toate rahaturile un an de zile cat am stat numai cu tine cand parintii mei erau plecati,am sa ma revansez daca ai sa mai fii,iti promit,si te iubesc mult de tot!

1 comment: