Monday 27 December 2010

DE UNDE MORTII MASII ATATIA BANI?!?!

2 zile fara mancare,doar energizante si Pepsi,o seara nedormita,plansa 24/24.Asta pentru ca...vreau la el fara dar sau poate.
M-am uitat pe internet la biletele de avion Luton-Cluj dus intors...pentru o luna.
FRAAATE!!! £300?! Da ce ba,care dracu' se caca bani aici ma?!
De unde mortii masii am sa scot eu,salariu lu' mama pe o luna?!
Multe idei mi-au trecut prin cap.Sa ma angajez undeva,sa scot cainii la plimbare,pula mea,ORICE! Dar nu,vecinii nu au caini! De ce?! Pentru ca is niste idioti de indieni,care nu au voie cu animale in casa,pentru ca stau intrun oras de CACAT in care se afla numai batrani si bebelusi,fara tipi/tipe de varsta mea,ce dracu'?!
Mi-e dor de Romania,asa cum e ea,tara dusa dracului! Nu ma intereseaza,vreau doar acolo ...
Nu mai suport sa stau singura inchisa in camera...sperand la ceva care a sa fie posibil peste nustiu cat timp.Lumea mea e doar un cacat de computer.
A trecut un an jumatate de cand am plecat din Romania.De atunci a inceput divortu'...si hai sa zicem ca e pe sfarsite,dar de unde mortii masii atatia bani pentru bilet de avion maa?!Jur ca renunt la tot...TOT,toate mofturile,absolut TOT.Vreau doar in Romania:(...
Oare cer prea mult?:\
szr.

No comments:

Post a Comment