Saturday 25 December 2010

Nu ma astept sa citesti:))

Dupa ce mi-am mai revenit si eu,din toata depresia aia de cacat,am zis sa...rad si eu putin cu Dalia:D @v3r3@ m3@ :x
totul a inceput cu...gelozia=))
Joanna-că asa vrea Arnii: nus geloasa acum sa stii
Joanna-că asa vrea Arnii : acum ca o spui in gluma
Joanna-că asa vrea Arnii : daca faceai de adevaratelea,apaream la usa la tine cu un cutit
Joanna-că asa vrea Arnii : )))))))))))))))))
DolLy Tw!xX999 Zhic3 : BrB bha m@ Tha! cuU L@m@ : si eu ieseam
DolLy Tw!xX999 Zhic3 : BrB bha m@ Tha! cuU L@m@ : cu lama
Joanna-că asa vrea Arnii : eu cu insigna cu my chemical romance
:))) deci
va zic,cacatul asta e lung si nu e neaparat sa-l cititi,eu doar..scriu aici ca poate in alte zile triste am sa-mi citesc blogul si am sa rad:D
Si la ora 3 si jumatate cand Dalia:x a vrut sa se duca la somn...am inceput eu:Dam rugato sa stea pana la 4,si..raspunsul ei fiind negativ,am zis sa o fac EU sa stea pana la 4:) : m duc sa ma culc
Joanna-că asa vrea Arnii : ma
Joanna-că asa vrea Arnii : adica asa fara sa te joci putin cu aratatoru in scorbura?
Joanna-că asa vrea Arnii : eee
Joanna-că asa vrea Arnii: vrei sami scot ratonu?!
DolLy Tw!xX999 Zhic3 : BrB bha m@ Tha! cuU L@m@: mrs Bakos ma duc sa ma culc
Joanna-că asa vrea Arnii: lol apropo cum zic astia in ro..ca :nex'
DolLy Tw!xX999 Zhic3 : BrB bha m@ Tha! cuU L@m@:da..sau dic la ea ce fitze are
Joanna-că asa vrea Arnii:da ba asa mia zis mie unu' cica: dick la eaaa maaaa..eu: dick in gura la tine poate
apoi am inceput o discutie intensa despre pepeni =))))
iar imediat Dalia:x a devenit foarte romantica =)))
DolLy Tw!xX999 Zhic3 : BrB bha m@ Tha! cuU L@m@ (: si las tine
DolLy Tw!xX999 Zhic3 : BrB bha m@ Tha! cuU L@m@ : strans
Joanna-că asa vrea Arnii : si el
DolLy Tw!xX999 Zhic3 : BrB bha m@ Tha! cuU L@m@ : si apoi sa ne sarutam romantic
DolLy Tw!xX999 Zhic3 : BrB bha m@ Tha! cuU L@m@ : si sa fie mai frig afra
DolLy Tw!xX999 Zhic3 : BrB bha m@ Tha! cuU L@m@ : si sa ii curga un muc
bineinteles...asta cu inimioare:X:X:X si cu tot...

apoi iara incepusera ea cu nb ca mie somn...si d'astea..
si eu am inceput sa o alint:x
Joanna-că asa vrea Arnii : dalia
Joanna-că asa vrea Arnii :
Joanna-că asa vrea Arnii : iubyre
Joanna-că asa vrea Arnii : te astept cu picioarele deschise
DolLy Tw!xX999 Zhic3 : BrB bha m@ Tha! cuU L@m@ : nb pysy;x bex lha uh
siii=)) dupa asta iam urat o noate buna si sa o sufoce tzatzele:))
DolLy Tw!xX999 Zhic3 : BrB bha m@ Tha! cuU L@m@: ms si pe tine curu
iar aici mam enervat:|

Joanna-că asa vrea Arnii : omg lasami curu in pace
DolLy Tw!xX999 Zhic3 : BrB bha m@ Tha! cuU L@m@ : ala mare <3
DolLy Tw!xX999 Zhic3 : BrB bha m@ Tha! cuU L@m@ : sa-i zici lu arni ca am zs ca are la ce sa dea
DolLy Tw!xX999 Zhic3 : BrB bha m@ Tha! cuU L@m@ : hai poate nu apare asta pe blog
Joanna-că asa vrea Arnii : ))))))))) hai maaaa
Joanna-că asa vrea Arnii ): vrei sa nu stau pe scaun 3 zile?
DolLy Tw!xX999 Zhic3 : BrB bha m@ Tha! cuU L@m@:se emrita se merita
iar acum ma rugat sa pun chestia asta pe blog =))
DolLy Tw!xX999 Zhic3 : BrB bha m@ Tha! cuU L@m@: dedicatie d3 la D@li@
apoi am inceput cu cantecele de craciun =)))) si alte porcarii...

DolLy Tw!xX999 Zhic3 : BrB bha m@ Tha! cuU L@m@ : draga arni, daca citesti vreodata aceasta mini- scrisoara, vreau sa stii ca Ioanna aka JOanna, pysy, ursuletz,molie,fluturas, e iubyrea mea forevaa, si vroiam sa te anunt ca daca o ranesti, iti rup cap! CAPISH? sper ca da n_n. Cu drag, Dalia
iar apoi=)) iara am devenit geloaseee..si ne amentintam noi: gen eu: bha panaramoh vezy ca vyn cu tyganyy la usa la tyne;)
DolLy Tw!xX999 Zhic3 : BrB bha m@ Tha! cuU L@m@ : c3 vorbesty tu fatha
DolLy Tw!xX999 Zhic3 : BrB bha m@ Tha! cuU L@m@ : eu vin cu l3l3, cu cacacea,si ceilalty smechery fatha
heheh,am ras noi mai mult in dimineata asta,am tinut-o pana la 5,nu la 4:))
the end :D
scuze daca nu v-a priit ceva:))

No comments:

Post a Comment