Sunday 2 January 2011

Cred in dragoste pe internet!

Si am sa va spun si de ce!
Poate suna stupid,si razi ca dobitocul/dobitoaca in fata monitorului,dar totusi...
Mama mea s-a cunoscut cu prietenul ei pe Internet.Pe un site mai exact.S-au adaugat in lista de messenger,si au inceput sa vorbeasca despre foarte multe chestii.
Asta acum ceva timp.Mama ii spunea lui,'te iubesc' si alte chestii,chiar daca el nu i-a trimis nicio poza,asa sa-l vada.El era in Anglia,iar mama a gasit un job tot in Anglia.A fost doar o coincidenta.Mama a plecat apoi din tara,timp de un an si cateva luni.Eu am stat la bunici si imi faceam de cap.Si peste ceva vreme,mama a venit sa ma ia in Anglia.Si uite-ma,sunt aici! Cu ei 2!Se iubesc extraordinar de mult,el este un om cumsecade,foarte de treaba.Si...am o banuire ca se vor casatori! Ceea ce m-ar bucura! :)

No comments:

Post a Comment