Friday 17 December 2010

Depresie.

In momentul de fata imi trec o mie de chestii prin cap,si nustiu despre ce sa scriu,asa ca,am sa ma opresc la depresie.
DA! Sunt in depresie,una adanca,viata mea eu un roz d'ala murdar...roz pentru ca mereu incerc sa rad,fac haz de necaz si traiesc viata asa cum e,incerc sa fiu fericita,dar ceva mereu ma loveste,asta am vrut sa zic prin 'murdar' de la roz murdar.In momentul asta privesc totul negru,defapt stii ce? Nici nu vad...in ultimile zile am devenit dependente de...o chestie...:) Am invatat cum sa ma fac sa lesin.Si da este un risc,de fiecare data cand lesini,ierzi un anumit numar de celule din creier.Si vezi tu apoi ce se intampla.Aa,dece imi place sa o fac? Pentru ca e ca si cum ai fuma o tigara.:) Te simti bine,stii.
Am ajuns sa fiu paranoica,bat cu pumnii in pereti si plang din orice,si oricum sunt foarte sensibila,plang si de la nervi,si de frica,si de fericire,si de mai multe,dar pana acum nu am plans niciodata de fericire,nustiu cum dracu' se face.:)
Sincera sa fiu nici nu stiu ce sa mai fac,maine ma intalnesc cu prietena mea cea mai buna sa ne mai consolam,ca amandoua am trait o viata....deosebita as spune:|.Trebuia sa ma blindez cu servetele!:)
Ma simt amortita...stau cu ochii intredeschisi uitandu-ma la tavan,abia ca mai vad,totul este in ceata.nu misc,nu clipesc.muzica abia se aude,si tot ce stiu este ca vreau libertate.:] TEIUBESCMULTDALIA!

No comments:

Post a Comment