Thursday 23 December 2010

Pe cine incerc sa mint?!

Fara un inceput sau fara un sfarsit,am sa zic ca..
Pe zi ce trece te vreau mai mult;pe zi ce trece inima imi spune sa uit,dar de ce?!
Nu e ca si cum as fi facut un pacat sau ceva,nu ca ar fi primul.
CHIAR nu stiu ce e cu mine,deobicei nu sunt asa melancolica.Este oare un semn?
Dece naiba trebuie sa fiu blocata aici?
Si draga,simte-te,stiu ca stii despre cine e vorba.Nu ma tem sa scriu ce simt aici.
Tie ti-as ierta totul,indiferent ce ar fi,as baga mana in foc pentru tine.As renunta la tot ce imi doresc,numai sa te vad langa mine.Suna absurd avand in vedere mai multe lucruri care nu as vrea sa le zic aici,dar totusi...daca stau si ma gandesc nu sunt o nesuferita fara sentimente.Si nu sunt asa de tare cum as vrea sa fiu,chiar sunt sensibila.Punctul slab tu mi l-ai atins,chiar daca nu stiai cum.Vreau sa fii langa mine si sa iti zic ce simt,si sa fiu EU in preajma ta,fara sa ma prefac.Vreau sa fiu in lumea mea,cu tot cu tine,pana la nesfarsit <3.Mi-ai intoxicat creierul cu vorbe sincere pe care nu le-am mai auzit pana acum.
Prietena mea a zis ca a sa-mi treaca;dar speriata am intrebat-o: dar ce,tie ti-a trecut?A zis sec ca da.Mie sincera sa fiu mi-e frica de momentul in care a sa-mi treaca si mie.As vrea sa stau asa pentru totdeauna,si sentimentul sa fie reciproc,visele sa devina realitate,si in acel moment sa fiu blocata in timp.Tot ce vreau e sa te am . SZR!

No comments:

Post a Comment